uvádza...
20. kongres Samoška, 5. – 6. 10. 2022, DoubleTree by Hilton Košice

Program

Odborný program prináša aktuálne trendy z oblasti slovenského maloobchodného trhu.
Praktické prednášky sa zameriavajú na konkrétne oblasti každodennej práce majiteľov predajní.
KONFERENČNÝ DEŇ
05. 10. 2022
KONFERENČNÝ DEŇ
06. 10. 2022

Párty a neformálne stretnutie

  • Neformálne stretnutie maloobchodníkov, centrál MO aliancií, družstiev, veľkoobchodov a dodávateľov
  • Prezentácia partnerov pri stánkoch, možnosť nadviazania nových kontaktov
  • Bohatý raut
  • Hudobné vystúpenie

 

     

Prezentácia partnerov

Predstavenie výrobkov a služieb partnerov kongresu, ochutnávky noviniek.

8:00 – 9:00

Registrácia, ranná káva

Oficiálne zahájenie kongresu

Úvodné slovo

Nadežda Machútová, Zväz obchodu SR

DOSTAŇTE SA DO HLÁV VAŠICH ZÁKAZNÍKOV

  • Ako zväčšiť nákupný košík a presvedčiť ľudí, aby siahli po prémiovom tovare
  • Ako si udržať nakupujúcich aj počas krízy?
  • Využitie psychológie a behaviorálnej ekonómie v praxi
Matej Šucha, Mindworx

CENOTVORBA V ČASE RASTÚCEJ INFLÁCIE

  • Spotrebiteľské správanie sa za uplynulé viac ako dva roky zmenilo. Aké nové výzvy a príležitosti tento prelom prináša maloobchodníkom?
  • Ako sa mení cena významných kategórií potravín?
  • Zamerajte sa na kľúčové výrobky a nastavenie ich cien
  • Ako dnes pracovať s promóciami?
Pavol Zajac, NielsenIQ
Júlia Klukanová, NielsenIQ
10:40 – 11:10

Prestávka na kávu

Vitajte u nás! alebo predajňu robí personál…

  • Čo nám covid dal a vzal?
  • Má zmysel v dnešnej dobe školiť zamestnancov?
  • Ak nechceme všetko odovzdať e-shopom, musíme priniesť niečo viac ako len obyčajný nákup
  • Aké sú najväčšie prešľapy personálu v súčasnosti?
  • Ako budovať vzťah predavačov k predajni a k zákazníkom?
  • Čo robí personál dobrým personálom?
  • Jeden z variantov riešenia: Obchod ako hra
Marek Juračka, Elevatio

Príbehy úspešných maloobchodníkov vo videoreportážach

  • Biootraviny Raj je miesto pokoja a ochoty pomôcť zákazníkom s riešením ich zdravotných problémov. Na výber majú z kvalitných produktov, ktoré starostlivo vyberá zakladateľ predajne.
  • Supermarket nachádzajúci sa na malebnom Liptove sprevádzaný turistickým ruchom. Coop Jednota Liptovský Mikuláš pootvorí svoje dvere do riadiacich procesov či marketingových plánov, ktoré plánuje do budúcna.
  • Potraviny obklopené zeleňou s osobným prístupom ku zákazníkom i zamestnancom, to sú Potraviny Mlynky. Ako sa z predajne na samote stál ambassador siete Môj obchod.
Bohuslav Janovčík, Coop Jednota Liptovský Mikuláš
Peter Tóth, Biopotraviny Raj
Ján Deneš, Potraviny Mlynky
12:50 – 13:40

Obed

PANELOVÁ DISKUSIA: ZÁLOHOVANIE: AKO HO ZVLÁDAME?

  • Aká je situácia v predajniach deväť mesiacov od spustenia?
  • Špecifiká zberu v malých predajniach
  • Ktoré problémy pretrvávajú?
Beáta Rozumová, Labaš
Juraj Otta, Tomra Collection Slovakia
Margaréta Nosáľová, Coop Jednota Slovensko

ELEKTRONICKÁ VEDÚCA PREDAJNE

  • Využitie umelej inteligencie ako cesta k zvýšeniu efektivity a zníženiu počtu zamestnancov
  • Riadenie a optimalizácia interných procesov, práce s tovarom i zákazníkmi
  • Prípadová štúdia zavedenia systému i.MOnet v sieti supermarkete Fresh Plus
Richard Labaš, Labaš
Jaroslav Klein, Kaso Technologies
15:20 – 15:30

Tombola