uvádza...
14. kongres SAMOŠKA

Referencie

Je to naplno využitý deň, vždy zaznie niečo nové...
Účastníci oceňujú získané informácie, prehľad o novinkách dodávateľov a nové kontakty.

Na Samoške som bol prvý krát a musím povedať, že sa mi veľmi páčilo. Rozhodne prídem aj nabudúce a kongres budem odporúčať aj všetkým kolegom zo systému Coop Jednota. Z programu by som určite pochválil pán Špačka.

Ján Bilinský, generálny riaditeľ, Coop Jednota Slovensko

Na Samoške sme prvýkrát. Chcela som prísť už vlani, ale bohužiaľ nám vtedy vypadli predavačky, takže sa nedalo. Prilákala ma kombinácia programu, predajných stánkov, ale aj ľudí, ktorých tu môžem stretnúť. Pán Špaček mal inšpiratívnu prednášku, podľa ktorej sa dá veľa vecí zmeniť. Ľudia sa do malých predajní vracajú vďaka tomu, aký máme prístup. Zoženieme im tovar, ktorý nemáme na predajni, a oni si pripadajú výnimoční. Vrátia sa kvôli tomu, že sa opýtame, ako sa má ich manžel, vnúčatá. Cítia sa u nás rodinne. Keď im poviem, toto vyskúšajte, vedia, že to bude dobré a vrátia sa, lebo som im dobre poradila.

Zuzana Macinská, majiteľka, Elmac

Kongresu sa zúčastňujem pravidelne. Prichádzam kvôli stánkom, stretnutiu s ľuďmi a diskusii s partnermi. Kongres je inšpirácia pre moju prevádzku. Prídem určite aj nabudúce.

Denisa Galleneder, majiteľka, Denisa Galleneder - Potraviny Návrat

Kongresu sa zúčastňujem už po štvrtýkrát a prichádzam sem hlavne kvôli programu. Informácie, ktoré sa tu dozviem, sa potom snažím uviesť aj do života.

Kostadin Kostadinov, majiteľ, Amigo Prima

Som tu druhýkrát. Myslím si, že tento ročník je ešte zaujímavejší ako vlani, takže určite prídeme aj o rok. Opakovanými stretnutiami na akciách Samoška vznikajú nové obchodné vzťahy a s existujúcimi zákazníkmi prehlbujeme obchodné väzby. O kongrese sme sa dozvedeli od nášho terajšieho manažéra, ktorý nám povedal, že v jeho bývalej firme chodili na Samošku, tak sme sa k nej dostali aj my.

Lubomír Štubňa, konateľ, Lusja

Zúčastňujem sa pravidelne, možno iba dvakrát som vynechal. Vždy sa dozviem užitočné informácie a stretnem nových obchodných partnerov. Tu sme kúpili aj novú pokladňu. Som spokojný s programom aj stánkami, lebo sa to dopĺňa, vždy vidím niečo nové. Zúčastním sa aj nabudúce.

Michal Lauko, vedúci, Čevampo

Na kongres sme prišli prvýkrát. Dozvedeli sme sa o ňom na našej centrálu. Zavolali sme našich zákazníkov, aby videli a inšpirovali sa, a aby sa tak isto ako my, niečo naučili. Upútal nás pán Špaček, bol skvelý, veľa nám dal. Mnoho sme si z toho zobrali. Vystavovatelia sú pestrí. Určite sa zúčastníme aj budúci rok.

Miroslava Urbančoková a Miroslava Koscelanská, sales manager, Metro Cash & Carry SR

Som tu prvýkrát, ale naša firma sa zúčastnila už viackrát. Neočakával som až taký úspech, ale je to veľmi dobrá akcia, som milo prekvapený. Z programu ma zaujala diskusia o slovenských výrobkoch a získal som mnohé kontakty. Jednoznačne prídem aj o rok, pravdepodobne sa zúčastníme aj októbrovej Samošky v Trnave.

Tomáš Hanušovský, sales representative, Orbico

S kongresom Samoška som spokojný. Naša spoločnosť sa zúčastňuje pravidelne, ale ja som prišiel prvýkrát. Získal som veľa nových informácií. Nadviazal som nové kontakty. Určite to malo zmysel. Účasť na Samoške odporúčam aj iným, najmä kvôli kontaktom. Páči sa mi aj koncepcia programu.

František Fodor, predajný poradca, Mars Czech

Ako pekári ponúkame široký druh sortimentu určený pre obchodníkov s potravinami. Kongres Samoška je pre nás veľmi dôležitý, lebo sa môžeme prezentovať priamo zákazníkom a môžeme ukázať koncepty, ktoré ponúkame. Podarilo sa nám nadviazať nové kontakty a tým zákazníkom, s ktorými už spolupracujeme, sme predstavili nové výrobky. V minulosti sme na takéto akcie veľmi nechodili, ale tento kongres je pre nás prínosom. Určite odporúčam aj iným, aby sa stali partnerom Samošky.

Marek Vojník, area sales manager, La Lorraine

Na Samoške som prvýkrát. Najviac ma zaujali prednášky, sú perfektné. Priznám sa, čakala som nudu, ale program je veľmi zaujímavo spracovaný, prednášajúci sú skvelí. Som veľmi spokojná a odnášam si veľmi veľa dobrých skúseností. Poznatky určite využijem, dosť mi to otvorilo oči. Viem, kde mám rezervy ja osobne a kde sú rezervy v mojom tíme. Lukáš Bakoš dal veľmi dobrý návod, ako nájsť cestu, nedostatky čím skôr odstrániť a dotiahnuť tím tam, kam chceme ísť. Stretla som sa s dodávateľom, ktorého ešte nemáme v našej sieti. Dohodli sme si aj osobné stretnutie, takže možno vznikne nejaká ďalšia spolupráca. Určite sa vrátim aj na budúci rok. Budem musieť, pretože keď som počula, aký bol program minulý rok, a už viem, aký bol v tomto roku, tak som veľmi zvedavá, čo organizátori pripravia na budúci rok.

Ivana Pustaiová, vedúca úseku nákupu, predaja a veľkoobchodných cien, Nitrazdroj

Na Samoške sme ako partneri kongresu prvýkrát. Sú tu veľmi príjemní ľudia a firmy, na ktoré sme čakali. Našu účasť hodnotíme úspešne, nadviazali sme nové kontakty, napríklad s družstvom Coop Jednota. Podarilo sa nám dohodnúť stretnutia, ktoré nás posunú bližšie k nášmu cieľu. Myslím si, že konferencia Samoška má svoje opodstatnenie pre dodávateľov aj odberateľov, či už veľkých alebo menších.

Miroslav Fajth, country sales manager SR, Nekupto

Samoška prináša zaujímavé témy, ktoré pri svojej práci dokážem využiť. Takže ma to zaujalo. Zúčastnila som sa druhýkrát a v budúcnosti sa chcem zúčastňovať pravidelne. Poznatky, ktoré tú získam, následne implementujem do svojej práce. Najviac ma zaujala panelová diskusia o dvojakej kvalite potravín, lebo túto tému sledujem. V potravinárstve už nejaký ten rok pracujem a tieto veci poznám. Zo stánkov ma zaujal AV Gast, pretože niečo podobné vo svojej práci využívam aj ja. Kongres hodnotím pozitívne.

Bibiana Rusnáková, trader specialist, Metro Cash & Carry SK

Kongresu Samoška sa zúčastňujeme pravidelne. Je to podujatie, ktoré nám vždy veľa dá. Dostaneme tu spätnú väzbu od našich zákazníkov, môžeme prezentovať svoje novinky a vždy získame nové kontakty. Samoška je pre nás užitočná. Myslím si, že tento kongres je veľmi dobrý napríklad v tom, že maloobchodníci sa dozvedia o produktoch, ku ktorým by sa možno ináč nedostali.

Róbert Cintula, manažér predaja pre západ, Max Sport

Na kongrese Samoška som prvýkrát. Minulý rok boli moje kolegyne a prišli veľmi spokojné, prednášky sa im páčili. Pozastavila som sa pri pulte s predpečeným sortimentom. Máme v predajni pec a niektoré výrobky ešte v ponuke nemáme, pretože nie sú dostupné vo veľkoskladoch. S dodávateľom sme riešili, ako by sme sa k nim mohli dostať. Myslím si, že sa vrátim aj o rok, pokiaľ budú opäť zaujímavé témy. Samoška prináša aj odreagovanie a je fajn vyraziť si medzi obchodníkov a nabrať nové skúsenosti.

Jana Potfajová, majiteľka, Ing. Janka Potfajová - Potraviny

Kongres Samoška dáva dodávateľom priestor rozšíriť ich podnikateľský obzor a je výborné, že môžeme prezentovať novinky cieľovej skupine, teda obchodníkom, kvôli ktorým vlastne Samoška vznikla. Program je veľmi zaujímavý a strávili sme tu príjemné dva dni.

Gabriel Szalay, trade marketing manager, St. Nicolaus – trade

Kongres Samoška je fajn, stretol som veľa zaujímavých zástupcov rôznych firiem. Kontakty sme nazbierali, uvidíme, čo nám prinesú a aká bude spätná väzba od zákazníkov neskôr. Pri našom stánku sa zastavilo veľa obchodníkov, ktorí kládli rôzne otázky, a to nás teší. Veľmi si ceníme získané kontakty, veríme, že prispejú k rozvoju biznisu do budúcna. Kongresu sa zúčastňujeme pravidelne na Slovensku aj v Českej republike. Predpokladám, že v tom budeme pokračovať. Účasť mala pre nás, zatiaľ, vždy želaný efekt.

Vladimír Krcha, key account manager, Samsung Electronics Czech and Slovak

Miesto podujatia sa nám veľmi páči. Najdôležitejšie je pre nás získanie kontaktov, a to sa nám podarilo. Takže z našej strany je maximálna spokojnosť. Stretli sme aj nových klientov. Program a organizáciu hodnotíme pozitívne.

Michal Čadina, obchodný manažér, P.V.A. systems

Po minuloročnej výbornej skúsenosti s kongresom som v tomto roku vybrala zopár kolegýň, aby sa prišli inšpirovať spolu so mnou. Je tu všetko, čo malý obchodník potrebuje. Pracujeme v malej prevádzke, takže nás veľmi zaujala prezentácia s názvom Aká vedúca, taká predajňa. Pri stánkoch partnerov sme urobili zopár objednávok, budeme sa tešiť na nový tovar. Získali sme veľa nových poznatkov. Bol to pre nás veľmi užitočný deň.

Veronika Matisová, manažérka predaja, Potraviny Alžbeta Matisová

Kongres Samoška hodnotím ako veľmi úspešný, pretože sme tu získali veľa kontaktov. Účasť na tomto podujatí nás posúva do inej roviny. Stretli sme sa s množstvom zákazníkov, od ktorých sme dostali veľa podnetov. Našu účasť na kongrese hodnotím veľmi pozitívne a určite by som odporučil aj ostatným, aby sa zúčastnili. Stihol som si vypočuť aj časť programu a všetko bolo veľmi poučné. Ak budeme mať možnosť, určite sa zúčastníme aj nabudúce.

Róbert Cintula, sales manažér, Max Sport

Keď to tak vezmem, tohtoročná Samoška u mňa získala veľké plus. Bolo tu veľmi veľa zákazníkov. Vidím, že aj pre dodávateľov má zmysel zúčastniť sa. Nadviazali sme nové kontakty, získali sme nových zákazníkov. Samoška nám prináša nové možnosti do budúcnostiv rámci rozvoja. Sme tu už po tretíkrát a budemesa zúčastňovať aj naďalej. Myslím si, že tí, čo na Samoške ešte nikdy neboli, by rozhodne mali prísť, aby mali možnosť zoznámiť sa s rôznymi ľuďmi, vypočuť si super prednášky, vymeniť si názory a podnety z obchodu.

Igor Antošík, manažér, Druid CZ

Na konferencii Samoška sme prvýkrát ako bronzový partner.Sme veľmi milo prekvapení. Naša značka sa momentálne snaží etablovať na trhu a Samoška je ideálne miesto na získanie nových kontaktov. Kongres odporúčam aj ostatným dodávateľom. My osobne zvažujeme aj o účasti na kongrese v Prahe.

Maria Wiedermannova , Kukkonia

Sme radi, že sme prišli. Stretli sme sa s obchodníkmi z celého Slovenska. Účastníkom sme predstavili našu produktovú líniu. Radi by sme sa presadili aj na tradičnom trhu a Samoška je na to ako stvorená. Zoznámili sme sa s novými možnosťami predaja, spoznali sme sa s ľuďmi, s ktorými sme si dohodli obchodné stretnutia – náš hlavný zámer bol tým pádom naplnený.

Ľubomír Štubňa, konateľ, Lusja

Na Samoške som po druhýkrát, bol som aj v minulom roku. Zdá sa mi, že organizátori zvýšili úroveň. Zaujali ma aj prednášky, chcel som nejaké absolvovať, bohužiaľ mi to nevyšlo. Bolo to hlavne kvôli tomu, aby som nadviazal nové kontakty, keďže pracujem ako nákupca. Kongres naplnil moje očakávania.

Csaba Brezo, manažér obchodného oddelenia, Labaš

O kongrese som sa dozvedel z internetu. Prezeral som si stránky a zistil som, že najbližšie sa bude konať v Trnave. Prešiel som štyristo kilometrov, aby som tu mohol byť. Určite malo zmysel tu prísť. Na Samoške som už asi štvrtýkrát a rád prídem znova. Program sa mi páčil, vždy ma tu zaujme niečo nové. Nadviazal som kontakt s tromi novými dodávateľmi. Rád by som s nimi v budúcnosti spolupracoval. Samošku odporúčam aj ostatným obchodníkom, lebo informácie tohto druhu vám nikto iný nepovie.

Štefan Angelovič, konateľ, Freshko

Na kongrese Samoška sa mi veľmi páči, prídem aj nabudúce. Program je koncipovaný veľmi dobre, Ladislav Špaček bol výborný. Pri stánkoch partnerov som sa dozvedela o nových výrobkoch.Napríklad minule som ochutnala novinky spoločnosti Old Herold a už ich mám aj v ponuke v našej predajni. Kto má záujem, ten sa tu dozvie veľa. Kongres odporúčam všetkým.

Zuzana Spodniaková, prevádzkarka, Potraviny – Lalíková Mária

Na Samoške sme už asi piatykrát, nenecháme si ju ujsť. S odborným programom som bola tentoraz veľmi spokojná. Najviacsa mi páčil Ladislav Špaček.Bol úžasný.Aj z ostatných tém som si veľa odniesla. Samoška ma motivuje, vždy ma k niečomu nakopne. Keď sme chodili na prvé kongresy, kolegyne sa chytali za hlavu, lebo už vedeli, že keď sa vrátime, budeme predajňuprerábať. Ale tá je dnes už v takom štádiu, že sme spokojní. Teraz sa zameriame na zlepšovanie komunikácie so zákazníkmi. Škoda, že prezentáciu Ladislava Špačka nepočuli aj naše predavačky.

Anna Ďuračková, vedúca predajne, Duvil Trade

Odborný program sa mi páčil. Prednáška Ladislava Špačka bola veľmi emocionálna a zaujímavá. Mal pravdu v tom, že bez správnej komunikácie so zákazníkom žiadny obchod nevznikne. Lebo obchod netvoria objednávky, ale vzťahy. Ak sa nám podarí uplatniť novozískané kontakty a obchody budú prebiehať , určite sa veľmi radi zúčastníme aj nabudúce.

Ján Zima, obchodný zástupca, Golden Bean

O kongrese Samoška som sa dozvedel od kolegu z konkurenčnej siete. Spomínal, že sem chodí a navrhol mi, aby som sa zúčastnil aj ja. Na kongrese som bol prvýkrát a malo to zmysel. Najzaujímavejšia bola prvá téma. Ladislav Špaček bol veľmi inšpiratívny. Obchod je naozaj o ľuďoch, o komunikácii, o prístupe personálu. S odborným programom som spokojný. Posilnil som tu niektoré kontakty, ktoré som nadviazal v minulosti

Ivan Bzdúšek, vedúci oddelenia obchodu a marketingu, Coop Jednota Senica

Na kongrese som sa dozvedel veľa nových vecí. Zaujal ma stánok RM tes, pri ktorom som strávil veľa času. Vyskúšal som nové produkty, poučil som sa o nových veciach. Kongres je motiváciou. Nadviazal som kontakt s niektorými obchodníkmi, poradili sme si, ako si uľahčiť robotu a podnikanie. Určite mi to dalo veľa.

Marek Velšic, prevádzkar, Feva potraviny

Je to jedna z najlepších Samošiek, ktoré sme absolvovali. Podarilo sa nám nadviazať nové kontakty, odprezentovať výrobky na novú sezónu. Samošku odporúčame kolegom a známym aj z ostatných odborov.

Robert Bárta, sales manager, Teekanne

Rozhodne má zmysel stať sa partnerom Samošky, keďže sa na kongrese zúčastňujú ľudia zo slovenského maloobchodu a z maloobchodných sietí. Sú to naši zákazníci, s ktorými komunikujeme, a môžeme im prezentovať naše novinky. Čo sa týka odborného programu, Ladislav Špaček bol žiarivým príkladom toho, ako to má vyzerať .

Peter Zvrškovec, riaditeľ predaja, Ryba Žilina

Na Samoške v Košiciach sme po úspechu z minulého roka, kedy nás účastníci vyhodnotili ako najlepší stánok, opäť. Spoločne Ryba Košice a Tauris máme čo obchodným partnerom ukázať a odprezentovať. Pripravili sme na degustáciu niekoľko produktových noviniek, upevnili existujúce vzťahy a nadviazali nové. V tom vidím hlavný prínos.

Matúš Lučkanič, regionálny vedúci predaja, Tauris Group