uvádza...
23. kongres Samoška, 19. – 20. 3. 2025, DoubleTree by Hilton Košice

Všeobecné obchodné podmienky

Obchodné podmienky pre registráciu účastníkov

  1. Úvodné ustanovenia
    1. Tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok (ďalej len „Podmienky“) spoločnosti ATOZ Marketing Services spol. s r.o., IČO: 48117706, DIČ: CZ48117706, so sídlom Holečkova 657/29, 150 00 Praha 5, zapísanej v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 17018 (ďalej len „Organizátor“) upravujú práva a povinnosti pri predaji vstupeniek na podujatia organizované Organizátorom prostredníctvom online rozhrania.
    2. Tieto Obchodné podmienky pre nákup vstupeniek tvoria neoddeliteľnú súčasť zmluvy uzavretej medzi Organizátorom, ako predávajúcim, a Kupujúcim vstupenky na podujatie prostredníctvom online rozhrania, pričom Kupujúci nákupom vstupenky súčasne potvrdzuje, že sa s týmito Obchodnými podmienkami pre nákup vstupenky oboznámil.
    3. Organizátor predáva vstupenky prostredníctvom internetových stránok www.samoska-kongres.sk.
    4. Kontaktovanie Organizátora znamená kontaktovanie oprávnenej osoby na jej konkrétny telefónny číslo alebo e-mail, ak je známy, alebo na všeobecný telefón alebo e-mail uvedený v sekcii Kontakty.
  2. Predmet zmluvy
    1. Predmetom zmluvy je záväzok Organizátora dodať Kupujúcemu potvrdenie registrácie na jím zvolené podujatie a záväzok Kupujúceho uhradiť cenu za vstupenku.
    2. Zmluva je uzavretá zaplatením ceny za vstupenku zo strany Kupujúceho.
    3. Organizátor sa zaväzuje dodať Kupujúcemu potvrdenie registrácie vstupenky bez zbytočného odkladu po zaplatení ceny vstupenky, pričom potvrdenie registrácie vstupenky bude doručené iba v elektronickej podobe na e-mail uvedený Kupujúcim pri registrácii na podujatie. Kupujúci nemá nárok na potvrdenie registrácie vstupenky predtým, než bude cena uhradená v plnej výške.
    4. Doručením potvrdenia registrácie na podujatie Kupujúcemu zo strany Organizátora sú všetky záväzky Organizátora vyplývajúce zo zmluvy splnené.
  3. Práva a povinnosti zmluvných strán v súvislosti s podujatím, na ktoré boli zakúpené vstupenky
    1. Kupujúci sa nákupom vstupenky zaväzuje dodržiavať pravidlá stanovené Organizátorom podujatia. Kupujúci sa tiež zaväzuje podriadiť sa prevádzkovému a návštevníckemu poriadku miesta konania podujatia.
    2. Organizátorovi podujatia je vyhradené právo na zmenu programu, termínu a miesta konania podujatia. Nákupom vstupenky Kupujúci berie toto právo Organizátora na vedomie.
  4. Postup pri nákupe vstupeniek a platobné podmienky
    1. Cena za každú vstupenku je uvedená pri podujatí individuálne. Pri podujatí sú uvedené aj prípadné vedľajšie poplatky alebo náklady spojené s nákupom vstupenky.
    2. V prípade nákupu vstupenky prostredníctvom internetových stránok www.kongres-samoska.sk je platba za vstupenku možná len platobnou kartou, bankovým prevodom alebo na faktúru.
    3. Organizátor nenesie zodpovednosť za prípadné náklady Kupujúceho spojené s nákupom vstupenky vyplývajúce zo zmluvného vzťahu Kupujúceho a banky, ktorá Kupujúcemu vydala platobnú kartu alebo ktorá vedie bankový účet, cez ktorý Kupujúci uskutočnil úhradu vstupenky.
    4. Vstupenky nie sú zasielané poštou, ani na dobierku. Doručenie je možné len elektronicky v podobe potvrdenia registrácie vstupenky e-mailom.
  5. Odstúpenie od zmluvy
    1. Odstúpenie od zmluvy (odstúpenie od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu) nie je možné, pretože plnenie je poskytované fyzickej osobe podnikajúcej alebo právnickej osobe, na ktoré sa toto právo odstúpenia od zmluvy nevzťahuje.
  6. Reklamačný poriadok
    1. Kupujúci má nárok na vrátenie vstupného za vstupenku iba v nižšie uvedených prípadoch a za nižšie uvedených podmienok.
    2. Kupujúci nemá nárok na výmenu vstupenky, pokiaľ neprebehne iná dohoda s Organizátorom.
    3. Organizátor nenesie žiadnu zodpovednosť za to, že Kupujúcemu nebude doručené potvrdenie registrácie vstupenky z dôvodov na strane Kupujúceho, najmä ak nebude možné potvrdenie doručiť na e-mail uvedený Kupujúcim (napr. preplnená schránka, spamový filter a pod.).
    4. Ak Kupujúci neobdrží potvrdenie registrácie vstupenky do 48 hodín po zaplatení vstupenky, je povinný neodkladne, najneskôr však do 24 hodín od uplynutia tejto lehoty na doručenie potvrdenia registrácie vstupenky, kontaktovať Organizátora a oznámiť, že neobdržal potvrdenie registrácie vstupenky. Kupujúci je povinný oznámiť Organizátorovi svoje meno, priezvisko a e-mail, ktorý uviedol pri nákupe vstupenky. V prípade, že Organizátor zistí, že potvrdenie registrácie vstupenky nebolo Kupujúcemu doručené a nejedná sa o prípad uvedený v predchádzajúcom odseku, a Kupujúci oznámil Organizátorovi tento problém v uvedenom čase a spôsobe, postupuje Organizátor nasledovne:
      1. Organizátor sa zaväzuje najneskôr do 24 hodín, najneskôr však 1 hodinu pred konaním podujatia, poslať Kupujúcemu potvrdenie registrácie vstupenky na Kupujúcim uvedený e-mail.
      2. V prípade, že už podujatie prebehlo, Organizátor sa zaväzuje vrátiť Kupujúcemu zaplatené vstupné najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie Kupujúcim.
    5. V prípade, že zo strany Organizátora dôjde k zmene miesta konania alebo termínu podujatia alebo k jeho úplnému zrušeniu, bude Kupujúci o tejto skutočnosti informovaný. Organizátor nezodpovedá za to, že Kupujúci nebude včas kontaktovaný alebo že sa mu informácie dostanú so zpoždením.
    6. V prípade, že dôjde k zmene termínu podujatia, má Kupujúci právo na vrátenie vstupného alebo výmenu vstupenky za poukaz na ďalšie podujatie. Toto právo môže Kupujúci uplatniť najneskôr 5. pracovný deň po pôvodnom termíne podujatia, a to iba v prípade, že vstupenka ešte nebola využitá.
      Ak dôjde k úplnému zrušeniu podujatia, má Kupujúci právo na vrátenie vstupného alebo na poukaz na ďalšie podujatie. Právo na vrátenie vstupného alebo poukaz na ďalšie podujatie môže Kupujúci uplatniť najneskôr 5. pracovný deň po termíne podujatia. V prípade, že dôjde k zrušeniu podujatia z dôvodu vyššej moci (napr. prírodné katastrofy, epidémia, rozhodnutie verejných orgánov), má Kupujúci právo iba na výmenu vstupenky za poukaz na ďalšie podujatie.
    7. Organizátor vráti vstupné nasledujúcim spôsobom:
      1. V prípade elektronického nákupu vstupenky prostredníctvom internetových stránok www.samoska-kongres.sk bude vstupné vrátené prostredníctvom platobnej karty, ktorou bola úhrada uskutočnená, alebo v prípade platby bankovým prevodom na účet, z ktorého bolo vstupné zaplatené.
      2. V prípade vrátenia vstupného prostredníctvom poukazu na ďalšie podujatie, Organizátor zašle potvrdenie o prevedení vstupného na kontaktný e-mail uvedený Kupujúcim pri nákupe vstupenky.
  7. Ochrana osobných údajov pri nákupe
    1. Organizátor pri predaji vstupeniek spracováva osobné údaje, ktoré mu Kupujúci poskytne pri nákupe vstupenky, v súlade so Zásadami ochrany osobných údajov.
    2. V prípade chybne zadaných údajov (napr. preklep v mene alebo telefónnom čísle) je Kupujúci povinný kontaktovať Organizátora.
  8. Záverečné ustanovenia
    1. Ak by sa niektoré ustanovenia týchto obchodných podmienok pre nákup vstupeniek ukázali byť neplatné alebo neúčinné, neovplyvní to platnosť a účinnosť ďalších ustanovení týchto obchodných podmienok, ktoré sú oddeliteľné od neplatného alebo neúčinného ustanovenia.
    2. Organizátor je oprávnený kedykoľvek zmeniť tieto obchodné podmienky pre nákup vstupeniek.
    3. Všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok pre nákup vstupeniek a zmluvný vzťah medzi Organizátorom a Kupujúcim sa riadia českým právnym poriadkom.

V Prahe dňa 09. 12. 2024, ATOZ Marketing Services spol. s r.o.