Milan Hanus
Milan Hanus začal v roku 1996 pracovať ako supervisor na obchodnom oddelení v spoločnosti Henkel. O päť rokov neskôr nastúpil na pozíciu obchodného zástupcu do spoločnosti... Read More
Matej Mikula
Vo sfére obchodu sa pohybuje vyše osem rokov. Začal ako rozpočtár a neskôr sa posunul na pozíciu projektového manažéra v spoločnosti, ktorá sa zaoberala vybavovaním obchodných... Read More
Kvetoslava Balčáková
Kvetoslava Balčáková je absolventkou Vysokej školy veterinárskej, odbor hygiena potravín v Košiciach. Po absolvovaní školy získala praktické skúseností vo výrobných potravinárskych závodoch. Od roku 1996 pracuje... Read More
Jana Magicová
Jana Magicová začala pracovať v oblasti maloobchodného auditu pred desiatimi rokmi, kedy nastúpila do spoločnosti Nielsen ako konzultantka. Počas tohto obdobia pomáhala mnohým klientom s... Read More
MAREK JURAČKA
Marek Juračka bol od roku 1999 vrcholovým manažérom obchodných i výrobných spoločností. Zaoberal sa tvorbou a realizáciou obchodných stratégií firiem v oblasti maloobchodu, veľkoobchodu i nákupných centrál, prevádzkovým, strategickým riadením a profiláciou maloobchodných prevádzok. Neskôr pracoval i v strojárenskom priemysle na pozícii obchodného riaditeľa zodpovedného za marketingovú stratégiu a obchodné aktivity spoločnosti v tuzemsku i zahraničí. Od roku 2005 je koučom a konzultantom spoločnosti Elevatio v oblasti managementu a marketingu, vedie vzdelávacie programy a tréningy pre manažérov i prevádzkových pracovníkov rôznych spoločností. Je autorom projektu Retail Controlling – Vaša sieť inými očami a spoluzakladateľom značky Q21 – predajňa 21. storočia.
IVO TOMAN
Ivo Toman je zakladateľom medzinárodnej spoločnosti Taxus International. V roku 1988 absolvoval VŠLD vo Zvolene. Neskôr sa začal zaujímať o predaj, marketing a aplikovanú psychológiu. O svojich predajných skúsenostiach napísal knihu Ako začať MLM a následne ešte ďalšie tri. Vyškolil desiatky tisíc ľudí na Slovensku, v Českej republike, v Maďarsku a Rakúsku. Nahral niekoľko vzdelávacích audio a video programov. Orientoval sa na netradičné metódy osobného rozvoja jednotlivcov a na marketing. Zistil, že pre úspech v marketingu je najdôležitejšie umenie ovplyvňovať iných ľudí. Na prelome rokov 2006-2007 zahrnul svoj systém, ktorý pomenoval Marketingová psychológia, do nového vzdelávacieho videoprogramu s názvom Inštinkt zabijáka. Ten pomáha podnikateľom a firmám uspieť v konkurenčnom boji.