uvádza...
24. kongres Samoška, 25. – 26. 3. 2026, DoubleTree by Hilton Košice

Milan Hanus

key account manager pre lokálny trh, Intersnack

Milan Hanus

key account manager pre lokálny trh, Intersnack

Milan Hanus začal v roku 1996 pracovať ako supervisor na obchodnom oddelení v spoločnosti Henkel. O päť rokov neskôr nastúpil na pozíciu obchodného zástupcu do spoločnosti Mondelez, kde sa vďaka dobrým výsledkom stal key account managerom pre lokálny trh. Od júna 2016 pracuje v spoločnosti Intersnack na pozícii key account manager pre lokálny trh.

Využite sezónu a ďalšie príležitosti na zvýšenie predajov v kategórii slaných pochutín

15:00-15:30
Kongres SAMOŠKA SK
Prehľad ochrany súkromia

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú do vášho prehliadača a vykonávajú funkcie, ako je rozpoznanie vás pri opätovnej návšteve našej webovej stránky a pomoc nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webu považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.