uvádza...
22. kongres Samoška, 20. – 21. 3. 2024, DoubleTree by Hilton Košice

Matej Šucha, Mindworx

managing partner

Matej Šucha, Mindworx

managing partner

Verí, že budúcnosť marketingu sa neskrýva v nových technológiách, ale v psychológii. Vyštudoval Copenhagen University v Dánsku. Pred piatimi rokmi odišiel z korporátneho sveta a založil konzultačnú firmu Mindworx, ktorá sa zaoberá zákazníckou psychológiou a behaviorálnou ekonómiou. V rámci spoločnosti Mindworx spolupracoval s mnohými spoločnosťami doma i v zahraničí, zároveň stál pri vytvorení online kurzu Behavioral Economics & Psychology in Marketing, v ktorom sú zapojení svetoví rečníci zo 70 krajín sveta.

DOSTAŇTE SA DO HLÁV VAŠICH ZÁKAZNÍKOV

9:30 – 10:10

Život v novej ére: Ako nás pandémia zmenila?

9:30 – 10:15