uvádza...
22. kongres Samoška, 20. – 21. 3. 2024, DoubleTree by Hilton Košice

Ladislav Csengeri

consumer panel services director CZ&SK, GfK

Ladislav Csengeri

consumer panel services director CZ&SK, GfK

Je riaditeľom divízie spotrebiteľského panelu spoločnosti GfK pre Českú republiku a Slovensko, ktorá kontinuálne monitoruje spotrebiteľské správanie domácností. V GfK pôsobí od roku 2007 a špecializuje sa predovšetkým na rýchloobrátkový segment. Vo svojej práci sa zaoberá konzultačnou činnosťou v rámci výskumných projektov pre domáce a medzinárodné spoločnosti, do ktorých spadajú výrobcovia, ale aj obchodné reťazce. Taktiež sa účastní viacerých medzinárodných projektov v rámci regiónu CEE. Svoje pracovné skúsenosti okrem GfK nadobudol v spoločnostiach Jacob Fleming Group a Takko Fashion. Študoval na Podnikovohospodárskej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave, vrátane štipendijného štúdia na University of Applied Sciences Osnabrück v Nemecku, so špecializáciou na marketing, výskum trhu a event management.

KRÍZA AKO PRÍLEŽITOSŤ

14:00 – 14:30

Panelová diskusia: Koronakríza ako akcelerátor internetového predaja potravín

14:00 – 15:15

Panelová diskusia: Regionálne produkty a domáci maloobchod – nový trend alebo odveké spojenie?

11:15 – 12:30

Optimalizujte pivnú sekciu a zvýšte svoje predaje

15:15-15:45