Jana Magicová začala pracovať v oblasti maloobchodného auditu pred desiatimi rokmi, kedy nastúpila do spoločnosti Nielsen ako konzultantka. Počas tohto obdobia pomáhala mnohým klientom s medzinárodným pôsobením, ale aj lokálnym firmám z rôznych oblastí rýchloobrátkového tovaru v posilňovaní ich pozície na maloobchodnom trhu. V súčasnosti vedie tím klientského oddelenia na Slovensku. Študovala na Ekonomickej univerzite v Bratislave so zameraním na zahraničný obchod a pracovné skúsenosti získala v oblasti zahraničných investícií a obchodu v Slovenskej agentúre pre rozvoj investícií a obchodu a v spoločnosti Edenred.
Ako sa prejavuje zdravý životný štýl v nákupných košíkoch Slovákov?
14:15 – 14:45
Akú úlohu zohrávajú privátne značky v maloformátových predajniach?
14:30 – 15:15
Smerovanie a špecifiká maloformátových predajní
13:00-13:45