Ako zvýšiť efektivitu pultového predaja
Prípadová štúdia zavedenia riešenia pultového predaja v mäsiarstve Orbán. Súčasné trendy pultového predaja. Interaktívny marketing pri pultovom predaji a jeho prínosy pre obchodníka.
Reputácia privátnych značiek sa zlepšuje
Aké sú súčasné trendy? V ktorých kategóriách sa im darí najviac? Akú stratégiu zvoliť v oblasti privátnych značiek na tradičnom trhu?
Panelová diskusia: Farmárske potraviny ako súčasť ponúkaného sortimentu. Áno, ale…
Farmárske produkty sú trendom, ako ich ale dostať do obchodov? A stoja o to vôbec farmári alebo radšej využívajú iné predajné kanály. Problematika spolupráce farmárov s obchodníkmi, ako ju nastaviť pre obe strany efektívne. Podpora predaja farmárskych výrobkov zo strany štátu.
Komunikácia podľa etikety
Spôsob, akým pristupujete k nakupujúcimi je pre váš predajný úspech dôležitejší ako ponúkaný tovar.
Zákazník je kráľ, je alfou a omegou vášho podnikania.
Tipy pre úspešnú komunikáciu
Zákazník je kráľ, je alfou a omegou vášho podnikania.
Tipy pre úspešnú komunikáciu
Večerná párty
Príležitosťou k nadviazaniu nových obchodných kontaktov je neformálna večerná párty, tentoraz ladená do témy Októberfestu. Okrem piva z portfólia spoločnosti Staropramen na vás čaká bohatý sprievodný program. Zabavte sa na hre na stolnom futbale, šípkach alebo typickej krčmovej kartovej hre mariáš. To všetko za sprievodu speváčky Jadranky, bohatého rautu a prezentácií jednotlivých partnerov kongresu na ich stánkoch.
Prezentácia partnerov
Predstavenie výrobkov a služieb partnerov kongresu, ochutnávky noviniek, súťaže o zaujímavé ceny.
Príbehy úspešných maloobchodníkov
Majitelia predajní prostredníctvom videoreportáží predstavia svoje predajne a príbehy svojho podnikania.