uvádza...
23. kongres Samoška, 19. – 20. 3. 2025, DoubleTree by Hilton Košice
Predaj cez internet zvyšuje nároky na identifikáciu tovaru aj v kamenných obchodoch

Otvorte dvere svojej predajne mileniálom!

  • Dnes majú okolo 20-35 rokov, tvoria štvrtinu slovenskej populácie a ich kúpna sila v nasledujúcich rokoch bude rásť.
  • Majú vysoké nároky, zaujíma ich zdravý životný štýl, chcú viac informácií o produktoch, nakupovať rýchlo a byť stále online.
  • Sú iní ako predchádzajúce generácie. Zistite, ako ich osloviť!
  • Súboj Dávida s Goliášom

  • Môžu malí obstáť v konkurencii s veľkými?
  • Ako urobiť konkurenčnú výhodu z toho, že sme lokálna firma
  • Špecifiká riadenia ľudí v malých firmách
  • Ako môže byť malá (prípadne rodinná) firma atraktívnym zamestnávateľom
  • Panelová diskusia: Dvojaká kvalita potravín

  • Rozdiely v kvalite potravín u nás a v zahraničí
  • Konkurencieschopnosť drobných potravinárskych výrobcov, podpora ich podnikania
  • Zaujíma slovenského zákazníka kvalita alebo ide len po nízkej cene?
  • Edukácia spotrebiteľa so zameraním na ponúkanú kvalitu potravín (úloha obchodníka pri výchove spotrebiteľa, úloha štátu, výsledky kontrol dodržiavania značenia potravín podľa legislatívy)
  • Večerná párty

    Príležitosťou k nadviazaniu nových obchodných kontaktov je neformálna večerná párty, tentoraz ladená do témy Októberfestu. Okrem piva z portfólia spoločnosti Staropramen na vás čaká bohatý sprievodný program. Zabavte sa na hre na stolnom futbale, šípkach alebo typickej krčmovej kartovej hre mariáš. To všetko za sprievodu speváčky Jadranky, bohatého rautu a prezentácií jednotlivých partnerov kongresu na ich stánkoch.