Rast privátnych značiek a návrat ku kvalite
Ako sa vyvíjajú predaje na tradičnom trhu a aké majú postavenie v porovnaní s nadnárodnými reťazcami? Akú úlohu zohrávajú privátne značky a propagačné stratégie pri ovplyvňovaní správania... Read More
Ako budovať vernosť v digitálnej dobe
Ktoré lojalitné programy najlepšie fungujú na tradičnom trhu a ako môžu mobilné aplikácie podporiť ich efektivitu? Ktoré stratégie motivujú zákazníkov k pravidelným nákupom? Aké sú... Read More
Prechod z EAN na QR kódy: Ako sa na túto zmenu pripraviť?
Požiadavky na množstvo informácií na obaloch výrobkov rastú. Preto tradičné EAN kódy postupne nahrádzajú 2D kódy, ktoré umožňujú poskytovať viac dát a zefektívniť dodávateľský reťazec.... Read More
Moderné chladenie znižuje náklady na energie
Chladiaca a mraziaca technika je nielen kľúčovou súčasťou predajne, ale tiež zásadne ovplyvňuje jej prevádzkové náklady. V čase vysokých cien energií sa preto pri výbere... Read More
Príbehy maloobchodníkov vo videoreportážach
Prevádzkovatelia niekoľkých predajní nechajú účastníkov nahliadnuť do zákulisia svojho podnikania.