Čím viac vieme o minulosti, tým jasnejšie uvidíme budúcnosť
Veľké dáta ako prostriedok k predpovedaniu budúcnosti a správania vašich zákazníkov Ako na základe toho doslova v reálnom čase prispôsobovať komunikáciu, či dokonca samotné produkty a služby?
Večerná párty
Neformálne stretnutie maloobchodníkov, centrál MO aliancií, družstiev, veľkoobchodov a dodávateľov Prezentácia partnerov pri stánkoch, možnosť nadviazania nových kontaktov, bohatý raut, hudobné vystúpenie jazzovej skupiny Froid.
Hygiena v predajniach mení pravidlá: Čo prinesie budúcnosť?
Hygienické opatrenia prijaté počas koronavírusu S akými nedostatkami v nariadeniach bojovali obchodníci? Aké zmeny možno očakávať s prípadnou ďalšou vlnou pandémie? Nový štandard hygienických opatrení
Panelová diskusia: Koronakríza ako akcelerátor internetového predaja potravín
Dočasný trend alebo povinná jazda smerom k inovácii? Je e-shop príležitosťou pre každého? Ako e-commerce ovplyvní tradičnú formu predaja? Ako vybudovať úspešný internetový obchod?
Covid-19 a jeho vplyv na slovenský maloobchod
Ako sa zmenilo správanie spotrebiteľov a ich preferencie predajných kanálov? Stabilizácia trhu po prvotných panických nákupoch Do akej miery bol ovplyvnený tradičný trh? Ktorých kategórií a ich... Read More
Život v novej ére: Ako nás pandémia zmenila?
Stresové situácie a zmeny v nákupnom správaní z pohľadu behaviorálnej ekonómie Ako si udržať zákazníka a predávať v čase krízy? Ako záťaž a obdobie náhlych zmien pôsobí na pracovníkov? Čo by... Read More
Prezentácia partnerov
Predstavenie výrobkov a služieb partnerov kongresu, ochutnávky noviniek.