Zaostrené na nealko
- Ako dosiahnuť lepšie predajné výsledky prostredníctvom optimalizácie sortimentu a jeho správneho usporiadania?
- Prípadová štúdia premien nápojových sekcií
Šesťhodinová prestavba pivnej sekcie zvýši predaj až o pätinu
- Zákazník venuje výberu piva necelú minútu. Ako ho upútať?
- Klaďte dôraz na prehľadnú ponuku, viditeľné cenovky a navigáciu, dajte lepšie miesto prémiovým produktom.
- Výsledky zavedenia projektu regálového systému Plzeňského Prazdroja, ktorý bol predstavený na minuloročnom kongrese Samoška, očami obchodníkov.
Pokladničná zóna: Maximalizujte impulzný predaj!
- Zlepšite využitie pokladničného priestoru ako posledného miesta v ceste nákupu zákazníka.
- Predstavenie výsledkov testu realizovaného vo vybraných obchodoch tradičného trhu
- Ukážka možných riešení pokladničnej zóny
Príbehy úspešných maloobchodníkov vo videoreportážach
Obchod Sýpka v srdci Liptova chce prinášať svojím zákazníkom kúsok z dedičstva našich predkov – miesto plné poctivých potravín. Zaujímavá lokalita, široký sortiment pekárskych výrobkov, ale... Read More
Panelová diskusia: Spotrebiteľ sa mení. Ako o neho neprísť?
- Ako sa vyvijajú preferencie jednotlivých predajných formátov?
- Aký je slovenský zákazník 21. storočia a aké nové požiadavky kladie na obchod?
- Na ktoré kategórie tovaru sa oplatí zamerať?
- Otváranie nových špeciálok a reakcie širokosortimentných predajcov
- Nové technológie a ich vplyv na budúcnosť obchodu