uvádza...
24. kongres Samoška, 25. – 26. 3. 2026, DoubleTree by Hilton Košice

Rast privátnych značiek a návrat ku kvalite

Rast privátnych značiek a návrat ku kvalite

Ako sa vyvíjajú predaje na tradičnom trhu a aké majú postavenie v porovnaní s nadnárodnými reťazcami? Akú úlohu zohrávajú privátne značky a propagačné stratégie pri ovplyvňovaní správania zákazníkov? Ktoré kategórie tovaru majú najväčší potenciál rastu a ako sa líšia nákupné preferencie v jednotlivých regiónoch? A aké výzvy a príležitosti prináša oslovenie nastupujúcej generácie Z, ktorá mení zaužívané nákupné zvyklosti?

Kongres SAMOŠKA SK
Prehľad ochrany súkromia

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú do vášho prehliadača a vykonávajú funkcie, ako je rozpoznanie vás pri opätovnej návšteve našej webovej stránky a pomoc nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webu považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.