uvádza...
23. kongres Samoška, 19. – 20. 3. 2025, DoubleTree by Hilton Košice

Ako nakupuje slovenský zákazník v dobe inflácie: menej, lacnejšie, inde a inak

Ako nakupuje slovenský zákazník v dobe inflácie: menej, lacnejšie, inde a inak

Dáta spoločnosti NIQ ukážu vývoj cien predávaného tovaru v Slovenskej republike a ponúknu porovnanie s inými krajinami. Priblížia reakcie Slovákov na zvyšujúce sa ceny v obchodoch. O akých úsporných stratégiách hovoria zákazníci a ako sa skutočne správajú? Ako sa darí konkrétnym produktovým kategóriám v jednotlivých predajných formátoch a aké sú špecifiká tradičného trhu? Akú rolu v týchto predajniach hrajú privátne značky? Tiež sa dozviete, ako v dobe poklesu objemu predaja a znižujúceho sa počtu transakcií pritiahnuť zákazníka, aby nakúpil konkrétny produkt. Chýbať nebudú ani informácie o tom, ako sa darí jednotlivým predajným formátom a ako sa vyvíja počet obchodov v Slovenskej republike.