uvádza...
24. kongres Samoška, 25. – 26. 3. 2026, DoubleTree by Hilton Košice

Ako budovať vernosť v digitálnej dobe

Ako budovať vernosť v digitálnej dobe

Ktoré lojalitné programy najlepšie fungujú na tradičnom trhu a ako môžu mobilné aplikácie podporiť ich efektivitu? Ktoré stratégie motivujú zákazníkov k pravidelným nákupom? Aké sú skúsenosti a výsledky konkrétnych obchodníkov, ktorí uvádzajú na trh svoje aplikácie? Ako vidia ich úlohu a budúcnosť? Sú aplikácie len náhradou letákov alebo nástrojom na budovanie vzťahov so zákazníkmi?

Kongres SAMOŠKA SK
Prehľad ochrany súkromia

Táto webová stránka používa súbory cookie, aby sme vám mohli poskytnúť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o súboroch cookie sa ukladajú do vášho prehliadača a vykonávajú funkcie, ako je rozpoznanie vás pri opätovnej návšteve našej webovej stránky a pomoc nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webu považujete za najzaujímavejšie a najužitočnejšie.