uvádza...
16. kongres SAMOŠKA, 1. 10. 2020, Bratislava
17. kongres SAMOŠKA, 9. – 10. 11. 2020, Košice

Program 17. kongresu Samoška v Košiciach

KONFERENČNÝ DEŇ
09. 11. 2020

Večerná párty

Neformálne stretnutie maloobchodníkov, centrál MO aliancií, družstiev, veľkoobchodov a dodávateľov

Prezentácia partnerov pri stánkoch, možnosť nadviazania nových kontaktov, bohatý raut, hudobné vystúpenie skupiny Ukitas, ktorá vystúpi v kombinácii spevu, ukulele a klavíra.

KONFERENČNÝ DEŇ
10. 11. 2020

Registrácia

Prezentácia partnerov

Predstavenie výrobkov a služieb partnerov kongresu, ochutnávky noviniek, súťaže o zaujímavé ceny

Oficiálne zahájenie kongresu, Úvodné slovo

Pavol Konštiak, Zväz obchodu SR

Ako zvíťaziť v osobnom aj profesijnom živote?

  • Kde hľadať motiváciu k jedinečným výkonom?
  • Ako dosahovať vytýčené ciele?
  • Časový manažment ako kľúč k úspechu
Anastasia Kuzmina

Prestávka na kávu

Tradičný trh rečou čísel

  • Ako sa na Slovensku darí jednotlivým predajným formátom?
  • Vývoj počtu obchodov a obratu tradičných predajní do 400 m2
  • Slovensko vs. okolité krajiny
  • Trendy budúcnosti
Pavol Zajac, Nielsen

Panelová diskusia: Bez obchodu sa z vidieka vytráca život

  • Predajňa ako centrum komunity v obci
  • Aká je situácia dostupnosti potravín na vidieku?
  • Ide o podnikanie alebo službu vo verejnom záujme?
  • Ako udržať obchod pri živote?
Marcel Kaščák, Nižná Voľa
Ján Bilinský, Coop Jednota Slovensko
Jozef Beňa, Potraviny Kotva
Michal Kaliňák, Združenie miest a obcí Slovenska

Obed

Príbehy úspešných maloobchodníkov vo videoreportážach

  • Predajňa Coop Jednota v Detve je špecifická svojim folklórnym dizajnom, ktorý odráža silné kultúrne dedičstvo regiónu a ľudové umenie.
  • Ako nakupovať nielen ekologicky, ale aj lokálne a s láskou prezrádza bezobalová predajňa Odvážene v Prešove.
  • BiodericO v Poprade je rodinný obchod so zdravými bioproduktmi a výživovými doplnkami, z ktorého zákazník nikdy neodchádza na ľahko, minimálne o informáciu bohatší.
Dominika Vahančíková, Coop Jednota Krupina
Roderik Ledecký, BiodericO – Zdravý slovenský obchod
Michaela Krížová, Odvážene

Covid-19 a jeho vplyv na slovenský maloobchod

  • Ako sa zmenilo správanie spotrebiteľov a ich preferencie predajných kanálov?
  • Stabilizácia trhu po prvotných panických nákupoch
  • Do akej miery bol ovplyvnený tradičný trh?
  • Ktorých kategórií a ich predajov sa zmeny najviac dotkli?
Júlia Klukanová, Nielsen

Zero waste v rukavičkách: Kedy môže zákazník použiť vlastný obal?

  • Požiadavky na zachovanie kvality a bezpečnosti potravín bez obalov
  • Môže donesený obal prevádzkovateľ odmietnuť?
  • Ktoré potraviny sú pre bezobalový predaj ideálne?
Mária Frisíková, Úrad verejného zdravotníctva SR

Stane sa z bravčového mäsa luxusný tovar?

  • Situácia na trhu s mäsom a výhľad do budúcnosti
  • Čo stojí za rastom ceny bravčového?
  • Aký dopad má aktuálna situácia na správanie zákazníkov a ich preferencie?
Karel Pilčík, Krásno Slovakia

Tombola