uvádza...
11. kongres SAMOŠKA

Referencie

Je to naplno využitý deň, vždy zaznie niečo nové...
Účastníci oceňujú získané informácie, prehľad o novinkách dodávateľov a nové kontakty.

Kongresu Samoška v Košiciach som sa zúčastnil po druhýkrát.
Organizácia celého kongresu je na vysokej úrovni. Stretávame
sa tu s našimi aktuálnymi dodávateľmi, ale aj zástupcami
konkurencie. Zaujímavé sú prezentácie a besedy s predstavovanými
účastníkmi konferencie. Nabádajú nás k porovnávaniu
s našou obchodnou politikou. Osobitným prínosom
konferencie boli aj tohto roku odborné témy, najmä potravinová
legislatíva, ktorá sa týka každého predajcu potravinárskeho
tovaru bez ohľadu na jeho trhovú silu a geografický rozsah
jeho pôsobenia.

Štefan Bujňák, predseda predstavenstva, Coop Jednota Prešov

Rozhodne má zmysel stať sa partnerom Samošky, keďže sa
na kongrese zúčastňujú ľudia zo slovenského maloobchodu
a z maloobchodných sietí. Sú to naši zákazníci, s ktorými
komunikujeme, a môžeme im prezentovať naše novinky.

Peter Zvrškovec, riaditeľ predaja, Ryba Žilina

Na tomto kongrese je zaujímavé, že novinky môžem nielen
vidieť, ale rovno aj vyskúšať. Prínosom sú pre mňa odborné
prednášky a vždy privítam aj nové kontakty, ktoré sa mi zvyčajne
podarí nadviazať. Páči sa mi tu, preto som prišla už
po tretíkrát.

Adriana Gičová, vedúca predajne, Potraviny Arma

O kongrese Samoška som sa dozvedel od kolegu z konkurenčnej
siete. Spomínal, že sem chodí, a navrhol mi, aby som
sa zúčastnil aj ja. Na kongrese som bol prvýkrát a malo to
zmysel. Najzaujímavejšia bola prvá téma. Ladislav Špaček bol
veľmi inšpiratívny. Obchod je naozaj o ľuďoch, o komunikácii,
o prístupe personálu. S odborným programom som spokojný.
Posilnil som tu niektoré kontakty, ktoré som nadviazal
v minulosti.

Ivan Bzdúšek, vedúci oddelenia obchodu a marketingu, Coop Jednota Senica

Na kongrese som sa dozvedel veľa nových vecí. Zaujal ma
stánok RM tes, pri ktorom som strávil veľa času. Vyskúšal som
nové produkty, poučil som sa o nových veciach. Kongres je
motiváciou. Nadviazal som kontakt s niektorými obchodníkmi,
poradili sme si, ako si uľahčiť robotu a podnikanie. Určite mi
to dalo veľa.

Marek Velšic, prevádzkar, Feva potraviny

Samoška v Trnave bola jedna z najlepších
Samošiek, ktoré sme absolvovali. Podarilo sa nám nadviazať
nové kontakty, odprezentovať výrobky na novú sezónu.
Samošku odporúčame kolegom a známym aj z ostatných
odborov.

Robert Bárta, sales manager, Teekanne

O kongrese som sa dozvedel z internetu. Prezeral som si
stránky a zistil som, že najbližšie sa bude konať v Trnave.
Prešiel som štyristo kilometrov, aby som tu mohol byť. Určite
malo zmysel tu prísť. Na Samoške som už asi štvrtýkrát a rád
prídem znova. Program sa mi páčil, vždy ma tu zaujme niečo
nové. Nadviazal som kontakt s tromi novými dodávateľmi.
Rád by som s nimi v budúcnosti spolupracoval. Samošku
odporúčam aj ostatným obchodníkom, lebo informácie tohto
druhu vám nikto iný nepovie.

Štefan Angelovič, konateľ, Freshko

Na Samoške sme sa zúčastnili už niekoľkokrát. Páči sa mi organizácia, páčia sa mi stánky, ktoré sú tu. Stretávame sa s dodávateľmi, ale aj s konkurenciou, čo je veľmi dobré. Tešíme sa na ďalšie stretnutia. Ako som počul, najbližšia konferencia bude v Košiciach. To je perfektné, lebo tam sme doma a tam aj sídli centrála našej spoločnosti. Samozrejme, informácie sú stále nové, prezentácie nás obohatia a niektoré informácie posúvame aj ďalej našim maloobchodníkom, aby sa zlepšili v niektorých veciach a tým pádom sa zlepšujeme aj my spolu s nimi.

Miroslav Urban, riaditeľ, Potraviny Fresh

Kongresu Samoška v Trnave som sa zúčastnil ako prednášajúci. Bol som milo prekvapený skvelou organizáciou podujatia, počtom účastníkov, ako i servisom, ktorý organizátor všetkým poskytoval. Potešil ma všeobecný záujem o prednášky, ktoré, vzhľadom na aktuálnosť problematiky, boli tematicky vhodne zvolené.

Martin Katriak, prezident, Zväz obchodu SR

Na kongrese Samoška nie sme po prvýkrát, chodievame pravidelne. Veľmi sa nám tu páči. Ako zakaždým, aj tentoraz sme získali veľa kontaktov. Na prednáškach sme sa dozvedeli zaujímavé informácie. Nabudúce sa opäť radi zúčastníme.

Jana Klodová, obchodná riaditeľka, Vitakraft Chovex

Prínos kogresu Samoška vidím najmä v získaných kontaktoch. Už z minulosti viem, že ešte po kongrese sa ozývali obchodníci, ak ich z nášho stánku niečo zaujalo, napríklad stojan na žuvačky a podobne.

Milan Sklenár, obchodný zástupca, Wrigley Slovakia

Na kongrese Samoška som už po štvrtýkrát a určite sa zúčastním aj ďalších ročníkov. Je to zaujímavé podujatie z toho dôvodu, že získavame informácie nielen od obchodných partnerov, ale aj od konkurentov. Navyše sa tu dá získať množstvo kontaktov na potenciálnych obchodných partnerov. Dnes pozitívne hodnotím otváraciu reč prezidenta ZOCR Pavla Konštiaka, pretože povedal veľa smutne pravdivých vecí v súvislosti s legislatívou, ktorá je ako bič na nás obchodníkov.

Jakub Frackowiak, vedúci divízie marketingu, CBA Verex

Na kongres Samoška chodím od prvého ročníka a určite sa budem zúčastňovať aj v budúcnosti. Dokonca vždy odporúčam aj ostatným obchodníkom, aby sa zúčastnili, pretože sa tu vždy dozviem niečo nové. Oceňujem aj stánky partnerov, kde si človek môže nielen vypočuť prezentáciu výrobkov, ale zároveň aj ochutnať. Veľmi sa mi páči, že na kongrese v Žiline bola do programu zaradená prezentácia o novom koncepte Yeme. Vždy ma zaujme diskusia s maloobchodníkmi, ktorí hovoria o vlastných skúsenostiach. Po návrate z kongresu vždy aplikujem do praxe rady odborníkov, napríklad minule som na základe odporúčania rečníka prehodnotil sortiment a niektoré položky celkom vylúčil.

Dušan Pracko, vedúci predajne, West Draft

Účasť je pre nás prínosom. Kontakty, kvôli ktorým sme prišli, sme získali. Samošku by som odporučila aj iným dodávateľom, lebo tu môžu získať potenciálnych zákazníkov, ktorí ešte len rozmýšľajú nad tým, že by niečo zmenili. Dnes sa pri nás zastavili obchodníci a hovorili, že majú v predajni skenery, ktoré im zatiaľ fungujú. Keďže vývoj neustále napreduje, pri našom stánku si pozreli skenery, ktoré sú novšie a pokrokovejšie. Nepochybujem o tom, že tieto dojmy z noviniek v nich zostanú a v budúcnosti budú vedieť, na koho sa môžu obrátiť.

Galina Miková, konateľka, RM tes