uvádza...
11. kongres SAMOŠKA

Program

Odborný program prináša aktuálne trendy a prípadové štúdie.
Praktické prednášky sa dotýkajú konkrétnych oblastí každodennej práce majiteľa predajne.
1. den
04. 10. 2017

Večerná párty

Neformálna párty v predvečer kongresu je ideálnym miestom pre utuženie existujúcich a nadviazanie nových obchodných kontaktov. Súčasťou párty je raut, živá hudba, ochutnávky, prezentácie a súťaže na stánkoch partnerov.
2. den
05. 10. 2017

Registrácia

Prezentácia partnerov

Predstavenie výrobkov a služieb partnerov kongresu, ochutnávky noviniek, súťaže o zaujímavé ceny.

Úvodné slovo

Martin Katriak

Pohľad zo zahraničia: S Group Fínsko

  • Ako sa podarilo fínskym družstvám dosiahnuť 47 % podiel na domácom maloobchodnom trhu? Inšpirujte sa ich skúsenosťami.
  • Anne Santamäki
    10:00-10:30

    Prestávka na kávu

    Panelová diskusia: Dvojaká kvalita potravín

  • Rozdiely v kvalite potravín u nás a v zahraničí
  • Tlak zahraničných reťazcov na ceny dodávateľov a následný dopad na tradičný trh
  • Konkurencieschopnosť drobných potravinárskych výrobcov, podpora ich podnikania
  • Zaujíma slovenského zákazníka kvalita alebo ide len po nízkej cene?
  • Edukácia spotrebiteľa so zameraním na ponúkanú kvalitu potravín (úloha obchodníka pri výchove spotrebiteľa, úloha štátu, výsledky kontrol dodržiavania značenia potravín podľa legislatívy)
  • Filip Francisci
    Ľubomír Tuchscher
    Jarmila Halgašová
    Albín Sladovník
    Martin Katriak
    12:00-13:00

    Obed

    Pri kase

  • Odľahčený pohľad na dnešnú konzumnú spoločnosť vychádzajúci ako z reálneho, tak z absurdného základu
  • Autorská zmes stand-up comedy a pohybového herectva zo sveta obchodu, komédia jedného herca z prostredia supermarketov, hypermarketov, megamarketov a gigamarketov
  • Pavol Seriš

    Otvorte dvere svojej predajne mileniálom!

  • Dnes majú okolo 20-35 rokov, tvoria štvrtinu slovenskej populácie a ich kúpna sila v nasledujúcich rokoch bude rásť.
  • Majú vysoké nároky, zaujíma ich zdravý životný štýl, chcú viac informácií o produktoch, nakupovať rýchlo a byť stále online.
  • Sú iní ako predchádzajúce generácie. Zistite, ako ich osloviť!
  • Pavol Zajac
    14:15-14:45

    Prestávka na kávu

    Súboj Dávida s Goliášom

  • Môžu malí obstáť v konkurencii s veľkými?
  • Ako urobiť konkurenčnú výhodu z toho, že sme lokálna firma
  • Špecifiká riadenia ľudí v malých firmách
  • Ako môže byť malá (prípadne rodinná) firma atraktívnym zamestnávateľom
  • Lukáš Bakoš

    Predaj cez internet zvyšuje nároky na identifikáciu tovaru aj v kamenných obchodoch

  • Koniec "recyklácie" EAN kódov: nové pravidlá ich používania a ako sa im prispôsobiť
  • Ako inovácie v identifikácii pomôžu v budúcom rozvoji obchodu?
  • Marianna Revallová

    Tombola

    Zmena programu vyhradená.