uvádza...
11. kongres SAMOŠKA

Program

Odborný program prináša aktuálne trendy a prípadové štúdie.
Praktické prednášky sa dotýkajú konkrétnych oblastí každodennej práce majiteľa predajne.
1. den
04. 10. 2017

Večerná párty

Príležitosťou k nadviazaniu nových obchodných kontaktov je neformálna večerná párty, tentoraz ladená do témy Októberfestu. Okrem piva z portfólia spoločnosti Staropramen na vás čaká bohatý sprievodný program. Zabavte sa na hre na stolnom futbale, šípkach alebo typickej krčmovej kartovej hre mariáš. To všetko za sprievodu speváčky Jadranky, bohatého rautu a prezentácií jednotlivých partnerov kongresu na ich stánkoch.
2. den
05. 10. 2017

Registrácia

Prezentácia partnerov

Predstavenie výrobkov a služieb partnerov kongresu, ochutnávky noviniek, súťaže o zaujímavé ceny.

Úvodné slovo

Martin Katriak

Pohľad zo zahraničia: S Group Fínsko

  • Ako sa podarilo fínskym družstvám dosiahnuť 47 % podiel na domácom maloobchodnom trhu? Inšpirujte sa ich skúsenosťami.
  • Anne Santamäki
    10:00-10:30

    Prestávka na kávu

    Panelová diskusia: Dvojaká kvalita potravín

  • Rozdiely v kvalite potravín u nás a v zahraničí
  • Konkurencieschopnosť drobných potravinárskych výrobcov, podpora ich podnikania
  • Zaujíma slovenského zákazníka kvalita alebo ide len po nízkej cene?
  • Edukácia spotrebiteľa so zameraním na ponúkanú kvalitu potravín (úloha obchodníka pri výchove spotrebiteľa, úloha štátu, výsledky kontrol dodržiavania značenia potravín podľa legislatívy)
  • Filip Francisci
    Ľubomír Tuchscher
    Jarmila Halgašová
    Albín Sladovník
    Martin Katriak
    12:00-13:00

    Obed

    Pri kase

  • Odľahčený pohľad na dnešnú konzumnú spoločnosť vychádzajúci ako z reálneho, tak z absurdného základu
  • Autorská zmes stand-up comedy a pohybového herectva zo sveta obchodu, komédia jedného herca z prostredia supermarketov, hypermarketov, megamarketov a gigamarketov
  • Pavol Seriš

    Otvorte dvere svojej predajne mileniálom!

  • Dnes majú okolo 20-35 rokov, tvoria štvrtinu slovenskej populácie a ich kúpna sila v nasledujúcich rokoch bude rásť.
  • Majú vysoké nároky, zaujíma ich zdravý životný štýl, chcú viac informácií o produktoch, nakupovať rýchlo a byť stále online.
  • Sú iní ako predchádzajúce generácie. Zistite, ako ich osloviť!
  • Pavol Zajac

    Súboj Dávida s Goliášom

  • Môžu malí obstáť v konkurencii s veľkými?
  • Ako urobiť konkurenčnú výhodu z toho, že sme lokálna firma
  • Špecifiká riadenia ľudí v malých firmách
  • Ako môže byť malá (prípadne rodinná) firma atraktívnym zamestnávateľom
  • Lukáš Bakoš
    15:15-15:45

    Prestávka na kávu

    Pripravte sa na nové pravidlá ochrany osobných údajov

  • Vernostné systémy, prevádzkovanie e-shopu, správa údajov o zamestnancoch a obchodných partneroch, to sú všetko oblasti, na ktoré sa bude vzťahovať nové nariadenie GDPR.
  • Čo budete musieť od mája 2018 urobiť inak a ako sa na novú legislatívu pripraviť?
  • Miroslava Terem Greštiaková

    Predaj cez internet zvyšuje nároky na identifikáciu tovaru aj v kamenných obchodoch

  • Koniec "recyklácie" EAN kódov: nové pravidlá ich používania a ako sa im prispôsobiť
  • Ako inovácie v identifikácii pomôžu v budúcom rozvoji obchodu?
  • Marianna Revallová

    Tombola

    Zmena programu vyhradená.