uvádza...
13. kongres SAMOŠKA

Program

Odborný program prináša aktuálne trendy a prípadové štúdie.
Praktické prednášky sa dotýkajú konkrétnych oblastí každodennej práce majiteľa predajne.
1. deň
21. 3. 2018

Neformálne stretnutie maloobchodníkov, centrál MO aliancií, družstiev, veľkoobchodov a dodávateľov

Prezentácia partnerov na stánkoch, ochutnávky noviniek, možnosť nadviazania nových kontaktov, bohatý raut, živá hudba
2. deň
22. 3. 2018

Prezentácia partnerov

Predstavenie výrobkov a služieb partnerov kongresu, ochutnávky noviniek, súťaže o zaujímavé ceny

Registrácia

Oficiálne otvorenie kongresu

Úvodné slovo
Martin Katriak

Komunikácia podľa etikety

  • Spôsob, akým pristupujete k nakupujúcim, je pre váš predajný úspech dôležitejší ako ponúkaný tovar.
  • Zákazník je kráľ, je alfou a omegou vášho podnikania.
  • Tipy na úspešnú komunikáciu
Ladislav Špaček

Prestávka na kávu

Panelová diskusia: Regionálne produkty a domáci maloobchod – nový trend alebo odveké spojenie?

  • Regionálny vs. slovenský výrobok
  • Podpora regionálnej produkcie ako kľúčový prvok pre zamestnanosť v regióne
  • Pozitíva a úskalia spolupráce obchodníkov s lokálnymi dodávateľmi
Ladislav Csengeri
Bohumila Tauchmannová
Pavol Mikušiak
Martin Katriak

Obed

Galéria kvality kamenných obchodov a služieb

  • Máte príjemný personál a profesionálnu ponuku? Komunikujte to prostredníctvom značky Zlatá etiketa.
  • Získajte konkurenčnú výhodu a zapojte sa do programu, spojujúceho maloobchodníkov, ktorí úspešne prešli testom nezávislého audítora.
Marek Juračka

Zapojenie sa do systému duálneho vzdelávania (SDV) ako cesta k získaniu kvalitného personálu

  • Fungovanie SDV a jeho prínos pre zamestnávateľov
  • Je záujem o SDV zo strany žiakov a ich rodičov?
  • Čo pozitívne i negatívne priniesol SDV do odborného vzdelávania.
  • Ak sa rozhodnem vstúpiť do SDV, na koho sa mám obrátiť a ako postupovať?
Ingrid Škrabáková
Zuzana Illiťová
Tatiana Mókosová

Akú úlohu zohrávajú privátne značky v maloformátových predajniach?

  • Meniaca sa štruktúra maloobchodu na Slovensku – organizované vs. neorganizované predajne
  • Vnímanie privátnych značiek očami spotrebiteľa
  • Úspešnosť privátnych značiek v jednotlivých kategóriách
Pavol Zajac
Jana Magicová

Optimalizujte pivnú sekciu a zvýšte svoje predaje

  • Ako dosiahnuť lepších predajných výsledkov prostredníctvom zmeny usporiadania kategórie a viditeľnej navigácie?
  • Predstavenie projektu regálového programu
  • Skúsenosti z Českej republiky a možnosti implementácie na slovenskom tradičnom trhu
Miloslav Tichý
Pavol Támer

Tombola

Zmena programu vyhradená.